Veel gestelde vragen over onze nieuwe webshop

Beste klanten,

Hieronder een schrijven om de meest gestelde vragen te kunnen beantwoorden;

Producten of delen van de webshop niet kunnen zien

Waarschijnlijk maakt u gebruik van een verouderde browser. Vaak is het voldoende om de browser te sluiten en opnieuw te openen. Anders kunt u ook naar de website gaan van uw browser en de nieuwste versie downloaden.

Hierbij de meest gebruikte links daarvoor ChromeEdge en Opera

Het kan ook zijn dat uw pc te verouderd is. Onze webshop is gebouwd met de nieuwste technieken en een erg oude pc (wat voorkomt) ondersteund de software gewoon simpelweg niet meer.

Favorieten werken niet meer

Het kan zo zijn dat u een favoriet heeft aangemaakt voor onze webshop. Mogelijk ziet u dan deze melding:

404melding

Wanneer u dit ziet kunt u gewoon op de roze knop drukken om naar de portal te gaan en u bent dan direct ingelogd.

Het is wel aan te raden dan direct de url te veranderen naar https://webshop.roobos.nl/

Algemeen gebruik webshop

Er zijn handleidingen beschikbaar. Deze kunt u zelf downloaden. Dit kan onder de login pagina op de website (wanneer u naar beneden scrollt) of in de portal onderaan als u ingelogd bent.

Vertrek – en leverdagen

Onze nieuwe webshop toont de vertrekdagen. Dit is anders dan onze oude webshop die leverdagen toonde. In de portal ziet u een overzicht van uw vertrek- en leverdagen. Ook boven de navigatiebalk kunt u de transportdag zien.

Bestelopmerking plaatsen

Wanneer u een bestelopmerking wilt maken, klikt u dan op de winkelwagen.

Daar kiest u voor ‘bestelling afronden’. Vervolgens kan u een bestelopmerking versturen.

bestelopmerking NL

Annuleren van bestellingen

In de winkelwagen kunt u een bestellingen annuleren.

Mocht dit niet lukken, laat het dan ons weten via de bestelopmerkingen en wij annuleren de producten voor u.

Voor overige vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@roobos.nl

Met vriendelijke groet,

Team Roobos

Bloemengroothandel gezocht die u helpt te doen waar u van houdt?

We zijn MPS-gecertificeerd en hebben wij het Qflor kwaliteitsmerk in onze selectie, zodat u kunt vertrouwen op de hoogste kwaliteit. Altijd 100% dagvers en met de keuze uit 15.000 producten. Ontdek waarom wij het favoriete merk zijn van veel gerenommeerde meesterbloemisten en trotse partner van FLOOS ‘The Crafter’s secret’. Heeft u vragen of wilt u zich inschrijven als nieuwe klant? Bel ons op telefoonnummer +31 174 725 380, stuur een e-mail naar info@roobos.nl of gebruik ons online registratieformulier.

mps logo
Mayorista en flores y planta

contact

Kantoor: 0031 174 725 380
Email: info@roobos.nl
Website: www.roobos.nl

© 2019 Roobos Bloemengroothandel Nederland